12.12.14

TODAY'S

Por fin he podido estrenar estas sandalias de Zara! Creo que las tengo en el armario desde hace 2 meses y el tiempo no me había permitido salir a la calle con ellas. Nada más verlos se me vino a la cabeza combinarlos con unos boyfriend jeans, y a partir de ahí cree este look; camisa blanca, chqueta amarilla y un abrigo de leopardo, que con mi bolso Valentina de IlevahcShop complementan el look. Espero que os guste, ¡nos vemos!.
·   ·   ·
I've finally been able to brand these sandals from Zara! I think I have then in my closet for 2 months ago and the time didn't allow me to go outside with them. Seeing them came to mind combine with my boyfriend jeans, and from this combination I created this look; white shirt, yellow jacket and leopard coat, with my bag of IlevahcShop Valentina complement the look. Hope you like it, see you soon!.



Podéis seguirme en INSTAGRAM

href="http://www.bloglovin.com/blog/11587245/?claim=nkjdb9zrdgu">Follow my blog with Bloglovin</a>